חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי Disney After Hours חוזרים ב-2025: כל מה שצריך לדעת!

עזרה בתכנון טיול? השאירו פרטים 👇

חדשות מרגשות למעריצי דיסני!
אם אתם אוהבים את הפארקים של דיסני אבל מעדיפים להימנע מהתורים הארוכים והקהל הרב, אירועי Disney After Hours עושים קאמבק גדול בשנת 2025. האירוע המיוחד הזה מעניק למבקרים הזדמנות לחוות את ממלכת הקסם, אפקוט ואולפני הוליווד של דיסני עם פחות אנשים, בתוספת נשנושים חינמיים וזמן נוסף בפארק. 

מה זה Disney After Hours?

Disney After Hours הוא אירוע מיוחד וכרטיס נפרד שמאפשר למבקרים ליהנות מחוויית דיסני באווירה אינטימית וייחודית. כשהאורחים הרגילים עוזבים את הפארק, אתם תוכלו להישאר וליהנות מהקסם עד שעות הלילה המאוחרות. בנוסף לגישה לאטרקציות הפופולריות ביותר עם תורים קצרים, האירוע כולל גם נשנושים חינמיים ותחושה אקסקלוסיבית.

החל מ-6 בינואר 2025, Disney After Hours יחזור לשלושה מהפארקים הפופולריים ביותר:

מה מציע Disney After Hours?

זה לא סתם אירוע לילי. Disney After Hours מתאים למי שרוצה ליהנות מהפארקים עם פחות אנשים ואווירה מיוחדת. הנה מה שמקבלים עם הכרטיס:

  • תורים קצרים יותר: החלק המרכזי של האירוע הוא האפשרות ליהנות מהאטרקציות הפופולריות ללא תורים ארוכים. תוכלו לעלות על אטרקציות כמו Seven Dwarfs Mine Train בממלכת הקסם או Rise of the Resistance באולפני הוליווד ללא ההמתנה הממושכת.

  • נשנושים חינמיים: תיהנו מגלידות, פופקורן ומשקאות מסוימים ללא עלות נוספת במהלך הלילה. תוספת הנשנושים החינמיים מעניקה חוויה כוללת ומפנקת.

  • פגישה עם דמויות דיסני: פגשו את הדמויות האהובות עליכם באווירה יותר אישית. הפגישות עם הדמויות מתקיימות במהלך האירוע, וכשיש פחות אנשים, יש לכם יותר זמן להצטלם וליהנות מהרגע.

  • שעות פתיחה מורחבות: בעלי כרטיסים ל-After Hours יכולים להיכנס לפארק כבר מהשעה 19:00, אך הקסם האמיתי מתחיל אחרי סגירת הפארק הרשמית. אתם יכולים להישאר עד שלוש שעות לאחר הסגירה ולחקור את הפארק בקצב שלכם!

תאריכים חשובים לזכור

שמרו את התאריכים הללו, כי כל פארק פותח את אירועי After Hours בתאריכים שונים:

  • ממלכת הקסם: החל מה-6 בינואר 2025 (10 בלילה עד 1 בלילה)
  • אולפני הוליווד: החל מה-22 בינואר 2025 (9:30 בלילה עד 12:30 בלילה)
  • אפקוט: החל מה-27 בפברואר 2025 (10 בלילה עד 1 בלילה)

מחירי כרטיסים ומידע על מכירה

המחירים ל-Disney After Hours משתנים מעט בהתאם לפארק. הנה פירוט המחירים נכון ל23.09.2024 (המחירים עלולים להשתנות ואין לסמוך על הנתונים כאן):

  • ממלכת הקסם: $175 – $185 לאדם
  • אפקוט: $155 – $175 לאדם
  • אולפני הוליווד: $155 – $185 לאדם

למרות שהמחירים עשויים להיראות גבוהים, החוויה שווה את זה עבור אוהבי דיסני שמחפשים חוויית ביקור רגועה יותר בפארק עם כל התוספות המפנקות.

מתי ואיך לרכוש כרטיסים:

  • אורחים השוהים בבתי המלון הנבחרים של דיסני יוכלו לרכוש כרטיסים החל מה-4 בספטמבר 2024.
  • מכירה כללית תיפתח לכל האורחים החל מה-10 בספטמבר 2024.

בתי המלון הנבחרים של דיסני וורלד אורלדו

מגוון בתי המלון הכי מומלצים מחכין לכם כאן בקישור

למה כדאי להשתתף ב-Disney After Hours?

לאוהבי דיסני, After Hours מציע חוויית VIP אולטימטיבית. בין אם זה דילוג על תורים ארוכים, נשנושים חינמיים או זמן נוסף על האטרקציות, האירוע מושלם למי שרוצה ליהנות מלילה רגוע וקסום בפארקים.

תארו לעצמכם טיול שקט ברחוב הראשי בממלכת הקסם, רכיבה על Space Mountain בלי תור, או מפגש יותר אישי עם מיקי והחברים. ועם פחות קהל, זו גם הזדמנות מעולה לצלם תמונות מדהימות של הפארק.

למי מתאים האירוע Disney After Hours?

אם אתם מתכננים ביקור בדיסני וורלד ב-2025 ומחפשים חוויה מעבר לשעות הפארק הרגילות, After Hours יכול להיות תוספת נהדרת לטיול שלכם. זה מושלם עבור:

  • אנשים שאוהבים פעילות לילית: אם אתם אוהבים לבלות בלילה, האירוע הזה יתאים לכם במיוחד. להישאר ערים עד השעות הקטנות וליהנות מפארק פחות עמוס, זו חוויה שאין כמוה.

  • מעריצי דיסני שרוצים לרכב על האטרקציות הפופולריות בלי התור: פחות זמן בתור, יותר זמן בכיף.

  • משפחות עם ילדים גדולים או מבוגרים: השעות המאוחרות עשויות לא להתאים לילדים קטנים, אבל זה נהדר למשפחות או קבוצות שיכולות להישאר ערים וליהנות מהפארק אחרי שעות סגירה.

ובקיצור

אירועי Disney After Hours עומדים להיות מהאירועים הקסומים ביותר ב-2025 עבור מי שרוצה לחוות את הפארקים של דיסני באווירה רגועה ויוקרתית יותר. עם נשנושים חינמיים, תורים קצרים ושעות נוספות בפארק, זו החוויה האולטימטיבית לאוהבי דיסני. אז סמנו לעצמכם את התאריכים, הכינו את הכרטיסים, והתכוננו לערב קסום בדיסני!

אהבת? אפשר לשתף!

Facebook
WhatsApp

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

חוויה בדיסני מתחילה כאן

error: Content is protected !!

מוצרי דיסני? קשתות? צמידים?
הכי זול בעלי אקספרס
👇

מחכים לך בפייסבוק!